Auto passion
 
www.365hp.rowww.365hp.ro  Forum HUForum HU  AcasaAcasa  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  
OPEL DragRacing, Satu Mare. 03-04.07.2010 CLICK

Distribuiţi | 
 

 RALLY SPRINT 2011

In jos 
AutorMesaj
pandaDVD

avatar

Numarul mesajelor : 44
Cai putere: : 3359
Data de inscriere : 10/04/2009
Varsta : 45
Localizare : Satu Mare

MesajSubiect: RALLY SPRINT 2011   Mar Ian 11, 2011 9:41 pm

O veste buna :


Vom organiza si in acest an Campionatul Judetean de Rally Sprint 2011 Satu Mare


Acesta este si motivul pentru care am organizat o SEDINTA !!!

Sambata 15.01.2011 incepand cu orele 11.00 , la sediul ACR de pe bld. Transilvania nr.3

Ordinea de zi :
- Campionatul R.S. din 2010
- propuneri, observatii, - pentru imbunatatirea campionatului din 2011
- modificarea regulamentului
- diverse

Asteptam toti iubitorii acestui Campionat de Rally Sprint !!! cu propuneri, observatii !!!
Daca nu poti fi prezent ai posibilitatea de a trimite cu cineva sau a aduce la sediul ACR pana sambata propunerile tale scrise pe o hartie.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
pandaDVD

avatar

Numarul mesajelor : 44
Cai putere: : 3359
Data de inscriere : 10/04/2009
Varsta : 45
Localizare : Satu Mare

MesajSubiect: Re: RALLY SPRINT 2011   Sam Feb 05, 2011 4:27 pm

Iata REGULAMENTUL pentru anul 2011 !!!:


REGULAMENTUL
Campionatului Satmarean de RALLY SPRINT 2011


Cap.I Organizarea campionatului
Art 1 Campionatul de Rally-Sprint (C.R.S.) se desfasoara in conformitate cu Codul Sportiv FIA si cu Regulamentul CNAK in vigoare. Comisia de Automobilism si Karting ( CAK-SM ) din cadrul ACR filiala Satu Mare in colaborare cu Clubul Sportiv Auto-Karting RIDER’S Satu Mare vor organiza Campionatul Satmarean de Rally Sprint 2011.
Campionatul din anul 2011 cuprinde 5 etape conform calendarului competitional.
La sfarsitul campionatului clasamentul general se compune din rezultatele obtinute la toate etapele.
Obiectivul si scopul organizarii este : descoperirea si promovarea de noi talente respectiv a da posibilitate pilotilor licentiati la antrenamente intr-un cadru legal.

Art 2 Taxa minima de inscriere este de 60 RON/etapa si reprezinta participarea pilotului la concurs, iar daca inscrierea se efectueaza, cu aprobarea organizatorului, dupa inchiderea inscrierilor dar nu cu mai putin de 30 minute inainte de ora de start a primului echipaj, taxa se dubleaza (120 RON).
Taxa de inscriere pentru membrii ACR Satu Mare este de 30 RON/etapa.
Organizatorii,in functie de specificul fiecarei etape, pot modifica taxa de inscriere

Art.3 Regulamentul particular al fiecarui concurs poate completa (schimba) anumite reguli din regulamentul cadru in functie de caracteristica fiecarei etape.
La fiecare etapa prezentul regulament se va completa, daca va fi cazul, cu Buletine informative specifice etapei respective.
Orice alte probleme sau situatii ivite in timpul desfasurarii concursurilor si nestipulate in regulament, vor fi judecate si rezolvate de CCS (colegiul comisarilor sportivi)

Art.4 Probele speciale se vor desfasura in regim de circulatie inchisa dupa un traseu prestabilit in principal pe poligonul ACR Satu Mare str. Gorunului nr.6 sau alte piste.
In afara probelor speciale este obligatorie respectarea Codului Rutier.

Art.5 La inceputul fiecarui an competitonal, Comisia de Automobilism Satu Mare isi rezerva dreptul prin prisma rezultatelor de exceptie obtinute de a promova sportivi de la clasa pilotilor nelicentiati la clasa pilotilor licentiati, cu acordul lor. Incepand cu anul competitional 2009 sportivi nelicentiati clasati pe podium la sfarsit de an la 3 editii a C.R.S. Satu Mare, vor promova neconditionat la categoria sportivilor licentiati(OPEN).

Art.6 Pilotul care s-a inscris la o grupa la inceputul campionatului (licentiat sau nelicentiat) va participa la aceeasi clasa indiferent de dobindirea sau nu a licentei CNAK sau FRAS, sau a oricarei alte ASN automobilstice din strainatate, in anul competitional respectiv.

Art.7 La categoria nelicentiati se accepta inscrierea si participarea autoturismelor cu o putere maxima de pana la 200 CP.




Art. 8 Un echipaj poate participa in cadrul unei etape cu mai multe autoturisme DAR la grupe si clase diferite. Daca in urma clasificarii autoturismele se incadreaza la aceasi grupa si clasa atunci unul dintre autoturisme va participa la grupa de incadrare iar celalalt va fi trecut la ultima categorie , adica la cea « OPEN ».
Este permisa folosirea unui autoturism de concurs de maxim doi piloti DAR cu numere de concurs diferit.
Este permis folosirea unui autoturism la maxim doua grupe (clase) cu acelasi pilot DAR participarea in prima grupa fiind obligatoriu la grupa ( clasa ) de incadrare iar participarea in cea de a doua grupa ( clasa ) este permis numai la grupa ( clasa ) OPEN , dupa achitarea a unei noi taxe de inscriere

Art.9 Clasificarea pilotilor va contine 2 grupe si 3 clase:
-OPEN ( OP ) : -sportivi piloti fosti sau actuali detinatori de licente sportive auto,
-pilotul participa cu un autoturism moficat
-orice sportiv care achita o taxa de inscriere
-autoturisme cu tractiune integrala si/sau o cilindree reala sau
echivalenta de peste 2001 cmc

-nelicentiati ONLY (ON) –sportivi piloti care nu au detinut si nu detin licente sportive auto, posesori ai permisului de conducere categ. B ,
- SAU persoane care nu au implinit varsta de 18 ani DAR la inscrierea in concurs anexeaza la restul documentelor cerute de organizator si declaratia notariala a ambilor parinti (tutori legali ) prin care acestia isi exprima acordul ca persoana in cauza (minorul ) sa participle la competitia respectiva si de asemenea sa mentioneze expres faptul ca isi asuma intreaga responsabilitate privind faptele minorului pe intreg parcursul desfasurarii concursului.

Clasele se prezinta astfel :
La grupa « open » nu exista clase toti sunt intr-o singura clasa . Exceptie va fi cazul in care vor fi mai mult de 20 piloti inscrisi., atunci CCS –ul va decide clasificarea pilotilor licentiati.
La nelicentiaiti ( only) clasele se prezinta astfel :
- ON.1 clasa 1-autoturisme cu tractiune pe fata cu o cilindree reala sau echivalenta de maxim 1500 cmc
- ON.2 clasa 2-autoturisme cu tractiune pe fata cu o cilindree reala sau echivalenta cuprinsa intre 1501-2000 cmc
- ON.3 clasa 3-autoturisme cu tractiune pe spate indiferent de cilindree (respectand Art.7)

Art.10 .Cilindreea echivalenta( se calculeaza la motoarele turbo):
-Otto-cilindreea reala x 1.7
-Compresor – cilindreea reala x 1.4
-Diesel- cilindreea reala x 1.5
DAR autoturismele dotate cu “turbo” urca o singura categorie .

Art.11 Un autoturism se considera modificat atunci cand se schimba motorul ( neexistand model de fabrica similar) sau este construit numai pentru ralliuri participand la competitii nationale sau internationale.

Art.12 Organizatorul isi rezerva dreptul de a refuza inscrierea unui concurent sau autoturism pe motive tehnice sau de securitate si isi rezerva un spatiu de publicitate pe automobilele de concurs conf.Regulamentului C.N.A.K.

Art.13 Arbitrii concursului:
-director concurs : Seletye David
-comisar sportiv : Ilyés Csaba József - din partea C.S.A-K RIDER’S
-sef securitate : Czundel Csongor
-sef verificare tehnica : Nastor Ioan
-secretar sef : Lucaci Czimerman Katalin
-comisari de traseu : din parte ACR Satu Mare si C.S.A-K RIDER’S
-arbitrii : din Colegiul de Arbitrii Satmareni si din Oradea

Cap.II Desfasurarea concursului
Art.14 Documentele necesare pentru inscrierea in concurs sunt :
- completarea cererii de inscriere in concurs la toate rubricile.Sanctiune-10 RON In caz de recidiva CCS va putea stabilii o sanctiune mai mare, pina la max.50 RON.,
- completarea unei declaratii de concurent .
- permisul de conducere
- actele autoturismului.

Art.15 In timpul desfasurarii probei speciale in autoturism se va afla numai pilotul. Exeptie fiind ACORDUL directorului de concurs.

Art16 Autovehiculele vor fi dotate:
-numar de concurs tip CAK Satu Mare. Penalizare-excludere din concurs. In cazuri de exceptie,bine intemeiate, obligatoriu anuntate anticipat la directorul de concurs cu minim 45 min inaintea orei de start a primului concurent, directorul de concurs poate permite echipajului sa ia startul, cu un numar confectionat artizanal de CAK Satu Mare. Penalizare : achitarea contravalorii unui nou numar de concurs. Numerele de concurs valabile sunt doar cele tiparite de CAK Satu Mare sau cele identice si agreate de CAK
-la toate concursurile autovehiculele vor fi echipate obligatoriu cu centuri de siguranta pentru pilot si navigator(dupa caz), trusa sanitara, stingator, toate fixate. Penalizare-excludere din concurs.
Art.17 Sportivii vor fi echipati obligatoriu cu:
-casca de protectie, asigurata, pe traseele concursurilor si in probele speciale, inclusiv in la tura de recunoastere. Penalizare-excludere din concurs
-centura de siguranta.-purtarea centurilor de siguranta este obligatorie pe intreg traseul concursului.Penalizare-excludere din concurs
-recomandam costum tip combinezon specific sportului automobilistic, cu sau fara omologare FIA dar obligatoriu agreat de comisia tehnica a C.A.Satu Mare, pe intreg parcursul si pe intreaga perioada a concursului.Concurentii care l-a festivitatea de premiere doresc sa poarte alte haine care evidentiaza sponsorii sau competitia (scurte,pulovere,camasi,tricouri,sepci,pantaloni,e.t.c.) dar cu caracter vadit sportiv,fara a evidentia in mod excesiv sponsorii personali, vor solicita purtarea acestora directorului de concurs anticipat festivitatii de premiere, care va lua deciza de a le permite sau nu purtarea acestora.

Art.18 Competitia v-a cuprinde o singura tura de recunoastere si doua manse cronometrate. Concurentii pot renunta la una din mansele de concurs. Pe pista se va afla totdeauna un singur concurent, timpul de parcurgere se va cronometra.

Art.19 Fiecare concurent are dreptul la maxim doua « starturi » / mansa in cazul in care opreste autoturismul pana la 20 metri dupa start.(acest articol se refera la cazuri de start furat sau la o gresala la procedura de start)

Art.20 Dupa afisarea rezultatelor provizorii pilotii au dreptul de a efectua contestatii in scris insotite de suma de 100 ron. Contestatiile se inmineaza personal directorului de concurs in termen de cel mult 15 minute de la afisarea rezultatelor provizorii..In cazul in care contestatia este admisa, suma depusa este restituita. In caz contrar nu este restituita, dar motivul respingerii va fi inmanat in scris.

Cap.III Penalizari
Art.21 Concurentii sunt obligati sa participe cu automobilul cu care s-au inscris. Penalizare excludere din concurs.
In cazuri de exceptie, bine intemeiate, obligatoriu anuntate anticipat la directorul de concurs cu minim 30 de minute inaintea orei de start a primului concurent,directorul de concurs poate permite schimbare automobilului de concurs, dar cu aceasi caracteristici cilindrice. Penalizare 20 RON.

Art.22 Neprezentarea la briefingul organizat inainte de startul concursului se penalizeaza cu amenda de la 30-60 RON, sau dupa caz, cu excluderea din concurs.Sanctiunea va fi prevazuta in regulamentul particular al fiecarui concurs,iar daca cuantumul in lei nu este fix,acesta va fi stabilit de CCS, in functie de fiecare caz in parte, avandu-se in vedere in principal recidivele. Pilotul va primi un sumar scris al briefingului dupa achitarea penalizarii. Doar in cazuri bine intemeiate se accepta lipsa pilotului de la briefing cu acordul directorului de concurs.

Art.23 Pe durata competitiei deplasarea automobilului cu motorul pornit este permisa doar in timpul probei, in parcul de asistenta tehnica, si doar pt. deplasarea la si de la linia de start, conform ordinii de start. Penalizare 100 RON.

Art.24 Este obligatorie respectarea ordinii de start. In cazul in care concurentul nu se prezinta la linia de start conform ordinii de START, este exclus din mansa respectiva . In cazuri bine intemeiate, concurentul va anunta aceasta anticipat, cu 15 min. minim inaintea timpului sau de start , si cu aprobarea directorului de concurs va putea lua startul ultimul din mansa respectiva.

Art.25 Startul anticipat,efectuat inaintea semnalului de start se penalizeaza cu 10 secunde

Art.26 Pentru fiecare jalon sau popic doborit sau deplasat in proba speciala penalizarea este de 5 secunde

Art.27 Pentru parasirea traseului sau a pistei ( calcand pe iarba ) cu doua sau mai multe roti penalizarea este de 5 secunde/gresala.

Art.28 La concursurile la care se penalizeaza atingerea sau calcarea bordurii, penalizarea este de 5 secunde/greseala.

Art.29 Nerespectarea traseului se sanctioneaza cu penalizare de la 10 sec – 160 sec,in functie de caracteristicile fiecarei probe speciale sau traseu. C.A.K. Satu Mare stabileste aceasta penalizare prin buletin informativ, sau prin regulamentul particular al concursului, sau prin decizia CCS, in functie de caracterisitile fiecarui concurs..

Art.30 Neefectuarea celor doua manse se sanctioneaza cu excluderea echipajului din respective etapa.

Art.31.Concurentul trebuie sa parcurga intreg traseul prin forte proprii,cu automobilul cu care s-a inscris in concurs, iar in caz de defectiune poate impinge automobilul conform traseului, sa treaca linia de sosire si sa opreasca la stop conform regulamentului, fara a fi penalizat. Este interzis orice ajutor din exterior pe parcursul traseului concursului. Penalizare excludere din mansa .

Art.32 Concursurile se termina dupa incheierea festivitatii de premiere.Toti concurentii care au participat la o etapa sunt obligati sa participe la festivitatea de premiere a respectivei etape. La incheierea festivitatii de premiere concurentii sunt obligati sa se prezinte la secretarul competitiei care va confirma prezenta. Cei care nu se conformeaza sunt sanctionati cu 50 RON in plus la inscrierea din etapa urmatoare. In cazuri de exceptie , bine intemeiate, obligatoriu anuntate anticipat, directorul de concurs poate permite absenta unui concurent la festivitate.

Art.33 Comportamentul nesportiv al concurentului, mecanicilor, antrenorului, sau insotitorilor se sanctioneaza cu excluderea din concurs a concurentului..Directorul de concurs decide daca comportamentul poate fi incadrat ca si « comportament nesportiv ».Recidiva se sanctioneaza cu excluderea din campionat pe una,mai multe editii sau definitiv.

Art.34 In cazul in care organizatorul stabileste un spatiu special destinat relatiilor cu presa concurentii sunt obligati ca doar in acel spatiu sa dea interviuri. Sanctiune 100 RON.

Art.35 Concurentii, mecanicii, antrenorii si insotitorii sunt obligati sa respecte, pe tot traseul si pe toata perioada concursului masurile de securitate impuse de organizator. Penalizare-de la 100 RON pana la excluderea din concurs.Decizia va fi luata de directorul de concurs.

Art.36 Manifestarile si gesturile nesportive, declaratiile defaimatoare, gesturile obscene, huliganice, exprimate atat in timpul concursului cat si in afara lui, sau in timpul unor alte manifestari care au legatura cu sportul automobilistic, atat in presa cat si in alte ipostaze, la adresa organizatorilor, arbitriilor, colaboratorilor, sponzorilor, insotitorilor, imaginii campionatului, cat si a celorlati concurenti se sanctioneaza cu amenda intre 50 – 200 RON, sau in functie de gravitatea faptei cu excludere la un anumit nr. de etape, excludere din respectiva editie a campionatului, excludere din mai multe etape succesive, sau excluderea totala din campionat.Sanctiunile vor fi stabilite de catre CAK Satu Mare. In cazuri grave, in care concurentul s-a manifestat la modul total nesportiv sau/si huliganic, posibil intrand sub incidenta penala, directorul organizatoric sau/si sportiv isi rezreva dreptul de a da orice sanctiune crede de cuviinta respectivului concurent, nefiind obligat sa respecte succesiunea sanctiunilor mai sus prezentate, cu scopul de a nu periclita desfasurarea campionatului, imaginea campionatului, sau/si integritatea fizica si morala a tuturor celor implicati.




Cap.IV Clasamente,punctaje,premii
Art.37 Se vor efectua clasamente pentru fiecare grupa(open,only) si clasa (ON1, ON2,si ON3,) . La grupa nelicentiati(only) nu se va calcula un clasament general, va fi doar clasament pe clase.

Art.38 Grupele si clasele se considera constituite cand sunt inscrisi minim 3(trei) concurenti.

Art.39 Clasamentul se intocmeste astfel:
La concursurile de rally sprint care consta din mai multe manse : -se aduna timpul realizat in fiecare mansa cu penalizarile din respectiva mansa, se transforma in puncte 1secunda =1punct iar in clasament se considera punctajul cel mai mic rezultat in urma acestei adunari, la una din cele 2 manse.
Castigator este declarat echipajul care realizeaza punctajul cel mai mic s.a..m.d,iar in caz de egalitate se considera punctajul cel mai mic realizat(adunat cu penalizarile) in mansa care nu a fost inclusa in clasament.Daca egalitatea persista sunt punctate cu acelasi numar de puncte echipajele aflate la egalitate..
Punctele acordate la fiecare etapa :
Locul 1 : 22 puncte Locul 6 : 8 puncte
Locul 2 : 18 puncte Locul 7 : 6 puncte
Locul 3 : 15 puncte Locul 8 : 4 puncte
Locul 4 : 12 puncte Locul 9 : 2 puncte
Locul 5 : 10 puncte Locul 10 : 1 punct

Art.40. Punctele acumulate la o grupa sau clasa NU sunt transferabile la o alta grupa sau clasa.

Art.41 La grupele si clasele constituite se premiaza locurile 1,2,3, cu medalii si diplome.
( In cazuri de sponsorizare se poate premia si cu obiecte ).
Grupele si clasele neconstituite vor fi premiate doar cu diplome.
Ocupanta locului 1 de la fiecare grupa si clasa va primi si o cupa.

Art.42.La premierea finala se vor premia toate grupele (open si only), si toate clasele(ON1, ON2, si ON3 ), cu cupe , diplome si obiecte sau bani.

Art.43 Prin semnarea cererii de inscriere concurentul si/sau echipajul scutesc Comisia de Automobilism si Karting A.C.R., precum si asociatiile sau cluburile organizatoare, pe organizatori, arbitrii, pe reprezentantii acestora si pe fiecare dintre ei in parte de orice responsabilitate in legatura cu actiunile, taxele, cheltuielile, revendicarile si reclamatiile referitoare la raniri mortale sau altele provenite sau rezultate prin inscrierea sau participarea sa la acest concurs.


Organizatori:
Comisia de Automobilism din cadrul A.C.R. Satu Mare
Clubul Sportiv Auto-Karting RIDER’S
Director Filiala ACR
Presedinte CS A-K Rider’s
Seletye David


Ultima editare efectuata de catre pandaDVD in Mar Mar 15, 2011 12:38 am, editata de 2 ori
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
pandaDVD

avatar

Numarul mesajelor : 44
Cai putere: : 3359
Data de inscriere : 10/04/2009
Varsta : 45
Localizare : Satu Mare

MesajSubiect: Re: RALLY SPRINT 2011   Sam Feb 05, 2011 4:40 pm

Va comunic si data primei Etape : 19 MARTIE 2011 Poligon ACR !!!!
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
RADU DOM

avatar

Numarul mesajelor : 2
Cai putere: : 3003
Data de inscriere : 04/02/2010
Varsta : 48
Localizare : satu mare

MesajSubiect: Re: RALLY SPRINT 2011   Mar Feb 08, 2011 1:50 am

Buna! DAVID data de 19.02.2011 e batuta in cuie sau mai ramine de vazut?
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
pandaDVD

avatar

Numarul mesajelor : 44
Cai putere: : 3359
Data de inscriere : 10/04/2009
Varsta : 45
Localizare : Satu Mare

MesajSubiect: Re: RALLY SPRINT 2011   Lun Mar 07, 2011 8:31 pm

DA SUNT SIGUR !!!! Iata si afisul evenimentului :




Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
pandaDVD

avatar

Numarul mesajelor : 44
Cai putere: : 3359
Data de inscriere : 10/04/2009
Varsta : 45
Localizare : Satu Mare

MesajSubiect: Re: RALLY SPRINT 2011   Lun Mar 21, 2011 5:56 pm

Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
pandaDVD

avatar

Numarul mesajelor : 44
Cai putere: : 3359
Data de inscriere : 10/04/2009
Varsta : 45
Localizare : Satu Mare

MesajSubiect: Re: RALLY SPRINT 2011   Mar Mar 22, 2011 8:22 pm

Dupa reactii sa vedem , timpii si punctele obtinute la fiecare categorie :











Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
attilaboot
Admin
avatar

Numarul mesajelor : 75
Cai putere: : 3419
Data de inscriere : 03/04/2009
Varsta : 44
Localizare : Satu Mare

Foaie de personaj
Attila Boot:

MesajSubiect: Re: RALLY SPRINT 2011   Joi Mar 24, 2011 1:21 am

Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://365hp.forumer.ro
pandaDVD

avatar

Numarul mesajelor : 44
Cai putere: : 3359
Data de inscriere : 10/04/2009
Varsta : 45
Localizare : Satu Mare

MesajSubiect: Re: RALLY SPRINT 2011   Joi Mai 19, 2011 4:21 pm

A SOSIT TIMPUL PENTRU ETAPA A II-a

iata afisul :




Exact cum am promis , castigatorii primei etape sunt pe afis si cei doi sponsori ( Complex Pfiladelpfia , sc MILAN srl)
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: RALLY SPRINT 2011   

Sus In jos
 
RALLY SPRINT 2011
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
365hp :: Autosport Satu Mare-
Mergi direct la: